REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
- 1 Informacje ogólne
- Właścicielem sklepu internetowego https://sanebun.pl/, działającego pod marką Sun e Bun Polska, jest TOROS MEDIA GROUP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gliwicach, 44-100 Gliwice, ul. Okrężna 8, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0001056120, numer NIP: 6312715628.
- Dane teleadresowe Sprzedawcy, umożliwiające Kupującemu szybki kontakt, są następujące:
- adres pocztowy: ul. Okrężna 8, 44-100 Gliwice;
- numer telefonu: +48 660 425 938 (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 15:00);
- adres poczty elektronicznej: kontakt@sanebun.pl;
- adres do zwrotów: ul. Brunona Schulza 16, 41-706 Ruda Śląska.
- 2 Pojęcia
Użyte w regulaminie pojęcia oznaczają:
- Adres e-mail – oznaczenie systemu teleinformatycznego umożliwiające porozumiewanie się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
- Formularz Rejestracji – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta Klienta.
- Formularz Zamówienia – interaktywny formularz w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia.
- Sprzedawca – TOROS MEDIA GROUP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gliwicach (44-100), ul. Okrężna 8, KRS 0001056120, NIP: 6312715628.
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Kupujący, Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę sprzedaży ze Sprzedawcą.
- Produkt – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma, w szczególności produkt spożywczy, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Sklep Internetowy – serwis internetowy https://sanebun.pl/, za pośrednictwem którego Klient może składać Zamówienia.
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
- 3 Zasady ogólne sprzedaży
- Sprzedaż Produktów odbywa się poprzez Sklep Internetowy https://sanebun.pl/.
- Do korzystania ze Sklepu niezbędne jest urządzenie z dostępem do Internetu oraz aktywny adres e-mail.
- Kupujący jest zobowiązany do podania prawdziwych danych niezbędnych do realizacji Zamówienia.
- Informacje o Produktach na stronach Sklepu stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, a nie ofertę w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
- 4 Zawarcie umowy sprzedaży
- Klient każdorazowo przed zawarciem umowy sprzedaży zobowiązany jest zapoznać się z niniejszym Regulaminem.
- Ceny Produktów podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są wyrażone w złotych polskich.
- Warunkiem zawarcia umowy jest prawidłowe wypełnienie Formularza Zamówienia, podając dane umożliwiające identyfikację Kupującego oraz adres dostawy. W przypadku podania niekompletnych danych, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji Zamówienia do czasu ich uzupełnienia.
- Proces składania Zamówienia polega na dodaniu wybranych Produktów do koszyka, wypełnieniu danych dostawy, akceptacji Regulaminu i Polityki Prywatności, a następnie kliknięciu przycisku potwierdzającego zamówienie z obowiązkiem zapłaty.
- Klient może również złożyć Zamówienie za pośrednictwem Konta Klienta.
- Płatności za zamówione Produkty można dokonać przelewem bankowym na rachunek Sprzedawcy: TOROS MEDIA GROUP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Bank: ING BANK ŚLĄSKI Nr rachunku: 22 1050 1298 1000 0090 8270 0569
- Po złożeniu Zamówienia, Sprzedawca weryfikuje jego poprawność. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę, wysłanego na adres e-mail Klienta.
- Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty za Zamówienie w terminie 2 dni od jego złożenia. Realizacja Zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedawcy.
- Korekty danych osobowych można dokonać, wysyłając informację na adres e-mail: sklep@sanebun.pl.
- 5 Konto Klienta
- Klient ma możliwość założenia w Sklepie darmowego Konta Klienta, które umożliwia śledzenie statusu zamówień oraz przeglądanie ich historii.
- Rejestracja wymaga wypełnienia Formularza Rejestracyjnego i akceptacji Regulaminu. Z chwilą rejestracji zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną na czas nieokreślony.
- Klient może w każdej chwili usunąć swoje Konto, wysyłając oświadczenie na adres e-mail: sklep@sanebun.pl.
- Sprzedawca może rozwiązać umowę o prowadzenie Konta Klienta w przypadku naruszenia przez Klienta postanowień Regulaminu.
- 6 Prawa i obowiązki Stron
- Sprzedawca ma prawo odstąpić od umowy w przypadku naruszenia przez Kupującego postanowień Regulaminu.
- Kupujący jest zobowiązany do:
- podania prawdziwych i aktualnych danych,
- zapoznania się z Regulaminem,
- zapłaty ceny za Produkty i pokrycia kosztów dostawy,
- korzystania ze Sklepu zgodnie z prawem i dobrymi obyczajami.
- Zabrania się dostarczania za pośrednictwem Sklepu treści o charakterze bezprawnym.
- 7 Odstąpienie od umowy
- Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Kupujący będący Konsumentem (lub osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, dla której umowa nie ma charakteru zawodowego) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia objęcia Produktu w posiadanie, bez podawania przyczyny.
- Przedsiębiorcom innym niż wskazani w ust. 1 nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy złożyć oświadczenie, wysyłając je na adres e-mail: sklep@sanebun.pl lub pocztą tradycyjną na adres Sprzedawcy.
- Zwracany Produkt należy odesłać niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Koszt zwrotu Produktu ponosi Kupujący.
- Sprzedawca zwróci Kupującemu wszystkie dokonane płatności (w tym koszty dostawy do Kupującego, do wysokości najtańszej opcji dostępnej w Sklepie) w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu i zwrotu Produktu.
- Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:
- w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia jest Produkt, który po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaje nierozłącznie połączony z innymi rzeczami.
- 8 Reklamacje
- Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Klientowi Produkt wolny od wad.
- Jeżeli Produkt ma wadę fizyczną lub prawną, Kupujący będący Konsumentem może złożyć reklamację z tytułu rękojmi.
- W przypadku umów z Klientami niebędącymi Konsumentami odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.
- Reklamację należy zgłosić drogą mailową na adres: sklep@sanebun.pl. W zgłoszeniu prosimy opisać wadę oraz, w miarę możliwości, załączyć jej zdjęcie.
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania. W przypadku konieczności odesłania Produktu do oceny, Sprzedawca poinformuje o tym Klienta. Transport reklamowanego towaru odbywa się na koszt Sprzedawcy.
- Zaleca się, aby Kupujący sprawdził stan przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu, warto spisać protokół szkody, co znacznie ułatwi proces reklamacyjny.
- W przypadku uwzględnienia reklamacji, Sprzedawca wymieni Produkt na wolny od wad, usunie wadę lub, w porozumieniu z Klientem, obniży cenę lub zwróci należność.
- 9 Ochrona danych osobowych
Wszelkie dane osobowe podane przez Kupującego podlegają ochronie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO) oraz Polityką Prywatności dostępną na stronie Sklepu Internetowego.
- 10 Postanowienia końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie. Zmiany obowiązują od momentu ich publikacji na stronie Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
- Kupujący będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, m.in. za pośrednictwem platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
- Regulamin jest dostępny pod adresem internetowym https://sanebun.pl/regulamin oraz w siedzibie Sprzedawcy.
- Regulamin obowiązuje od dnia 02.09.2025 r.
OŚWIADCZENIE
o odstąpieniu od umowy
(formularz ten należy wypełnić i przesłać Sprzedawcy tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
TOROS MEDIA GROUP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Okrężna 8, 44-100 Gliwice
NIP 6312715628
e-mail: sklep@sanebun.pl
Ja/My(*)informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od zawartej umowy sprzedaży. Podaję poniżej dane dotyczące zawartej umowy:
- Numer zamówienia:
- Data złożenia Zamówienia:
- Data odebrania towaru:
- Imię i nazwisko Kupującego:
- Adres Kupującego:
- Kontaktowy nr telefonu Kupującego:
Od umowy odstępuję/odstępujemy(*) w całości/w części w zakresie następujących Produktów(*):
…………………………………………………………………………………………………………………………….
W związku z powyższym proszę o zwrot środków za Zamówienie na rachunek bankowy według poniższych danych:
- Właściciel rachunku:
- Nazwa banku:
- Numer rachunku bankowego:
_________________________ _________________
miejscowość i data Podpis Kupującego/Kupujących
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
(*) Niepotrzebne skreślić
